.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات مجلس در شرق مازندذران به میاندوره ای می رسد ؟
شاعري گزینه مطرح برای سکانداری سازمان محیط زیست
معصومه ابتکار با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده معرفی شد و از سازمان حفاظت محیط زیست خداحافظی کرد، این درحالی است که حسن روحانی تاکنون گزینه ای را برای جایگزینی ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست معرفی نکرده

شمال نيوز:  در حالی معصومه ابتکار با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده معرفی شد و از سازمان حفاظت محیط زیست خداحافظی کرد که حسن روحانی تاکنون گزینه ای را برای جایگزینی ابتکار در سازمان حفاظت محیط زیست معرفی نکرده است.

به گزارش شمال نیوز ،  این روزها نام افراد و گزینه ‌های مختلفی برای تصدی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست شنیده می شود که  برخی از این افراد، سابقه ای زیست محیطی ندارند. عیسی کلانتری ، محمد مجابی و علی محمد نوریان از جمله کسانی هستند که به عنوان گزینه های احتمالی برای تصدی بر پست ریاست سازمان حفاظت ازمحیط زیست از آنها نام برده می شودکه سابقه زیست محیطی ندارند .


در بین گزینه های مطرح اما نام علی محمد شاعری دیده می شود که باید از او به عنوان تنها گزینه مطرحی که سابقه قائم مقامی سازمان حفاظت از محیط زیست را داراست نام برد .

علی محمد شاعری متولد سال ۱۳۳۸ است. او هم اکنون نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی است و در صورت تصدی مسئولیت جدید ، انتخابات این حوزه انتخابیه در مازندران در میاندوره ای پیگیری شده و جایگزین این نماینده مشخص خواهد شد ..

شاعری در كارنامه مديريتي خود، استاندار گلستان، معاون وزیر کشور، معاون وزیر جهاد کشاورزی، قائم مقام معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شهردارمنطقه ۲۲تهران، رئیس محیط زیست شهرداری تهران، مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان، مدیرکل برنامه ریزی واموراقتصادی استانداری مازندران، قائم مقام رئیس سازمان جنگلها ومراتع کشور را دارد.





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 مرداد 1396
شنیده ها حکایت از آن دارد که بزودی دکتر عباسعلی نوبخت بعنوان رئیس جدید سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور منصوب می شوند
موثق 21 مرداد 1396
براساس خبرهای رسیده گزینه جدی برای تصدی ریاست سازمان جنگلها و مراتع کشور جناب دکتر عباسعلی نوبخت معاونت فعلی امور جنگل سازمان جنگلها میباشند.
نا شناس 21 مرداد 1396
ان شاءالله آقای دکتر شاعری متخب باشند ایشان تجربه مدیریتی و اجرایی مناسبی دارند و جابجایی ایشان به دولت برای منطقه نمایندگی هم مثمر ثمر است.
حسن 21 مرداد 1396
نسبت شاعری با این دولت چیه؟
نا شناس 21 مرداد 1396
شاعری که از جبهه پایداری و در انتخابات از رئیسی حمایت کردند خنده آوره
رضا 22 مرداد 1396
با سلام شاعری حقش است یا معاون رئیس جمهور ویا وزیر کشاورزی شود. چون انسانی متخصص و کاربلد است و تمام مراحل پیشرفت را پله به پله طی کرده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.